previous arrow
next arrow
Slider

Pierwsza kawa dla biegaczy i osób aktywnych pojawiła się na rynku

Całkowicie naturalna z podwójną dawką kofeiny. Podnosząca odporność na zmęczenie oraz powodująca szybszą regenerację organizmu. Sports Coffee, bo o niej mowa, to pierwsza kawa dla sportowców i osób aktywnych. Produkt, stanowiący rezultat wielomiesięcznych testów i poszukiwań jej pomysłodawców, właśnie pojawił się na rynku.
Dane rynkowe nie kłamią. Polacy to prawdziwy „kawomaniacy”. Blisko 66% obywateli regularnie pije ten napój, a ponad połowa z nas zaczyna od kawy swój dzień. Łącznie, w skali roku, jej spożycie na jednego mieszkańca wynosi aż 95 litrów, co plasuje nas na wysokim 11. miejscu na świecie. Jeśli zestawimy te dane ze stale rosnącą liczbą osób uprawiających biegi (ok. 16% wszystkich Polaków wg danych z 2018 roku), to okazuje się, że wielu z nas łączy dwie przyjemności, których rzekomo łączyć… nie można. Do niedawna panowało bowiem przekonanie, że kawa – zwłaszcza w dużych ilościach, źle wpływa na formę biegaczy, powodując szybsze męczenie się i wolniejszą regenerację organizmu. Walkę ze stereotypowym myśleniem o tym napoju podjęli producenci pierwszej kawy w Polsce dla sportowców.

Naturalny zastrzyk energii
Dostępny od kilku tygodni na rynku produkt „Sports Coffee” to rezultat wielu miesięcy prób i testów smakowych kaw. Jego pomysłodawcy długo poszukiwali idealnych proporcji, które zapewnią biegaczom oraz osobom aktywnym podwójny zastrzyk „naturalnej” kofeiny, stanowiącej idealne uzupełnienie codziennej diety oraz dodatkową porcję paliwa dla naszego organizmu.
– Od początku przyświecał nam cel stworzenia produktu w 100 procentach naturalnego, pochodzącego z najlepszych brazylijskich upraw, nie pryskanego pestycydami, którego unikalna wartość leży w idealnie dobranych proporcjach oraz odpowiednim sposobie palenia ziaren. Po wielu próbach udało nam się stworzyć produkt, który zadowoli najbardziej zapalonych joggerów oraz najwybredniejszych smakoszy małej czarnej – powiedział Przemysław Popek, jeden z właścicieli marki Sports Coffee.
Odpowiednio spożywana Sports Coffee może zwiększyć wydolność naszego organizmu oraz efektywność treningu (w przypadku zajęć siłowych). Progres widoczny jest tylko w przypadku picia kawy z umiarem, dlatego zalecana dzienna dawka to dwie filiżanki. – Na przykład rano i popołudniu. Najlepiej ją wypić nie później niż 45-60 minut przed treningiem. Przy znacząco większych ilościach istnieje ryzyko wystąpienia chorób, np. serca – dodaje Przemysław Popek ze Sports Coffee.


Wersja dla biegaczy ze swoim ambasadorem
Spośród dostępnej oferty kaw palonych, ziarnistych dla sportowców, wersja dla biegaczy jest bardzo pobudzająca i aromatyczna, o bardzo wyrazistym smaku kakao i orzechów. Odpowiednio dobrane proporcje kaw gwarantują wysoki poziom kofeiny, niezbędny do przeprowadzenia długiego, a przede wszystkim efektywnego treningu. Napój ten, poza swoim energetycznym działaniem, posiada także odpowiednie walory smakowe. Jest subtelny dla nosa i podniebienia, zapewniając wyjątkowe doznania aromatyczne, do których będziemy regularnie powracać, nie tylko w dniu treningów.
– Nasza kawa to nie tylko przysłowiowy, energetyczny „kop” na cały dzień, ale również produkt podnoszący odporność na zmęczenie, poprawiający koncentrację i pamięć, a także przyspieszający metabolizm i spalanie tłuszczu. Co więcej, wpływa pozytywnie na nasze samopoczucie, wyzwalając „hormon szczęścia”, czyli endorfiny, a także dopaminę, serotoninę i adrenalinę – przekonuje Popek.


Ambasadorką marki Sports Coffee została Agnieszka Janasiak – polska lekkoatletka, specjalistka od długich dystansów, reprezentantka Olimpii Poznań. Srebrna medalistka mistrzostw Polski w maratonie (Dębno 2009) oraz zwyciężczyni Poznań – Wings for Life World Run (2016).
– Nie wyobrażam sobie początku dnia bez filiżanki ulubionego napoju, dzięki któremu poranny trening staje się przyjemnością, a nie tylko obowiązkiem czy koniecznością. Od dawna szukałam produktu w pełni naturalnego, bez dodatku sztucznych składników, o silnym działaniu pobudzającym i niskiej liczbie kalorii, a przy tym subtelnym, kremowym smaku. To wszystko znalazłam w Sports Coffee – przekonuje ambasadorka marki, która na co dzień prowadzi zajęcia z prozdrowotnych form aktywności fizycznej.
Mimo relatywnie krótkiej historii Sports Coffee na naszym rynku, marka zdążyła już zyskać wielu fanów wśród sportowców oraz osób aktywnych. Jej smakoszami są m.in. piłkarze warszawskiego Hutnika, zawodnicy klubu Bestie OCR Legionowo, uczestnicy ŻTC BIKE RACE – jednego z największych cyklów imprez kolarstwa szosowego w Polsce, czy gracze w teqball.
Produkt można kupić na stronie producenta pod adresem: www.sportscoffee.eu.

***

Kontakt dla mediów
kom. 535 999 689
kontakt@sportscoffee.eu

Languages »