Slider

Przygasły blask znakomitych imprez biegowych, czyli jak odbudować rynek?

Jak wszyscy wiemy, w naszym kraju mimo trudniej sytuacji na bieżąco odbywają się biegi masowe, lecz większości z nich czegoś brakuje. Nie tylko biegaczy, bo limity w biegach ulicznych rzadko kiedy są wypełniane, ale również… no właśnie czego? Brak zaufania, ryzyko odwołania imprezy, wyższe opłaty startowe, obawa przed zakażeniem się, odzwyczajenie się od startów w zawodach? Dlaczego jest mniej biegaczy i mniej kibiców, co zrobić, by przywrócić świetność od lat organizowanych imprez biegowych? Wspólnie będziemy starali się ustalić co utraciliśmy z powodu pandemii i w jaki sposób organizatorzy biegów chcą odzyskiwać przygasły blask swoich imprez.

Jeśli macie ochotę przyłączyć się do tej dyskusji weźcie udział w Ósmej Ogólnopolskiej Konferencji Metodycznej pt.: „Rynek imprez biegowych. Reaktywacja”, która odbędzie się 21-22 października br. jak zwykle na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu (www.konferencjabiegowa.pl https://www.facebook.com/konfernecjabiegi).
Swoją wiedzą i opiniami podzielą się z nami organizatorzy tak znakomitych biegów jak: Wrocław Maraton, Festiwal Rzeźnika, Silesia Maraton, Runmegeddon, Poznań Maraton, Europejski Festiwal Biegowy, a także mniejszych imprez, które przyciągają biegaczy innymi atutami. Mówiąc krótko: będzie coś dla dużych i coś dla małych. No i te dyskusje kuluarowe, wartość sama w sobie, nie do zastąpienia. Polskie Stowarzyszenie Biegów są Partnerem Merytorycznym tego wydarzenia.
Do zobaczenia w gościnnym Poznaniu

Ramowy program konferencji

Dzień pierwszy
9.00 – 10.00 Rejestracja uczestników
10.00 – 10.15 Uroczyste otwarcie
10.15 – 11.45 Sesja I
Imprezy biegowe po pandemicznym tsunami
11.45 – 12.15 Przerwa kawowa
12.15 – 13.45 Sesja II
Idzie nowe, czyli nieznane oblicza rynku biegowego
13.45 – 14.45 Przerwa na lunch
14.45 – 16.15 Sesja III
Innowacje marketingowe jako sposób na rozwój imprez biegowych
16.15 – 16.45 Przerwa kawowa
16.45 – 18.15 Panel dyskusyjny
Temat: Reaktywacja rynku imprez biegowych
19.00 – Kolacja integracyjna

Dzień drugi – szkolenie
Temat: „Influencer marketing w sporcie – zasady stosowania, warunki sukcesu”
9.30 – 11.00
Część I szkolenia
11.00-11.15
Przerwa kawowa
11.15 – 12.45
Część II szkolenia
12.45 – 13.00
Podsumowanie konferencji i pożegnanie uczestników

Languages »