Stwórz swój outfit na wiosnę. Power Canvas i Festiwal Biegów grają w jednej drużynie
Wiosna zbliża się wielkimi krokami. To wyjątkowy czas w roku, w którym wracamy do wielu aktywności, bardzo często zawieszonych na czas zimy. Dłuższe dni, piękna pogoda, coraz więcej słońca sprawiają, że aż chce się żyć.
Wiosna to również czas zakupów i odświeżenia swojej garderoby. Można to zrobić dzięki ofercie firmy Power Canvas – produkującej radosną i kolorową odzież sportowej. Znajdziecie w niej ubrania, wręcz idealne na każdy rodzaj aktywności fizycznej.
Fundacja Festiwal Biegów, a więc organizator najwszechstronniejszej imprezy biegowej w Polsce, wraz z marką Power Canvas w 2019 roku postanowili połączyć swoje siły i stworzyć wyjątkowy projekt. Skąd pomysł na kolekcje „Kocham Biegać w Polsce”? Z pasji… pasji do biegania, oczywiście!
Kolekcja do tej pory doczekała się, aż 3 odsłon:
- Pierwsza inspirowana krajobrazem polskich Bieszczad, Tatr, Mazur, Sudetów czy Karkonoszy.
- Druga odnosząca się do miejsca pochodzenia naszych biegaczy, prezentująca takie miasta jak: Warszawa, Kraków, Katowice, Poznań czy Gdańsk.
- Trzecia związana z klimatem retro – lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych z dodanymi akcentami współczesnego designu
W kolekcjach znajdziecie również takie produkty jak koszulki, singlety, bluzy, kominy, opaski. Wszystko zaprojektowane zostało z myślą o biegaczach i wykonane z technicznych, oddychających i szybkoschnących materiałów Coolmax® oraz Ultralight™. Umieszczone na ubraniach kolorowe grafiki typu fullprint powstały przy użyciu niespieralnej technologii, gwarantującej jakość i trwałość nadruków.
Rozmiarówka od XS do 3XL oraz dostępność wszystkich elementów zarówno w kroju męskim, jak i w damskim zapewniają uniwersalność i przystępność kolekcji. Wszystkie wspólnie stworzone produkty oznaczone zostały metką Power Canvas i Festiwal Biegów.
„Kocham biegać w Polsce” to wyjątkowe i unikalne przedsięwzięcie na biegowym rynku z uwagi na fakt, że kolekcja promuje bieganie. To właśnie ono łączy ponad wszystko inne.